4 paź 2014

ARTYSTYCZNIE


#ZDJĘCIOWO

Moje wolne wieczory spędzam na nauce chemii lub czytaniu. Czasem wyjmę aparat i porobię trochę artystycznych jesiennych zdjęć. Swoją drogą tematyka jesieni na blogach jest już do porzygu. Znaczy, nie wszędzie. 





#SZKOLNE SZKICE
Nie ukrywam, że na językowych lekcjach jestem bardzo aktywna. Tak samo na religii ;) Z czasem pojawi się więcej szkiców. Tylko są porozrzucane po podręcznikach i zeszytach, więc często o nich zapominam. To jest akurat zeszyt od angielskiego


#HARRY I VOLDI

Zrobiłam całkiem niepoważną rzecz zaczynając ten rysunek. Ciągle się uczę, mam coś na głowie a on tylko mnie odciąga. Mimo to jestem zadowolona, że się za niego wreszcie wzięłam. Ten pomysł chodził mi po głowie od kilku tygodni. Głupio się przyznać, że nie oglądałam tej części, ale jak już kiedyś wspominałam nie oglądam filmów. Jednak plakat jest mega urzekający i uważam, że projektanci odwalili porządną robotę. Sam napis mi się nie podoba. Po prostu nie pasuje, ale u mnie go nie będzie... Chociaż jeszcze nie wiem ;)


Przepraszam za zdjęcie nie najlepszej jakości, ale jak na razie posiadam tylko telefonowe. Następne będą lepsze. Obiecuję! 
Do tła użyłam akwareli- nie da się tego nie zauważyć. Jednak różdżczka jest długopisowa. Mordki też będą. Jak na razie mam ich ołówkową wersję. Zastanawiam się czy pod długopis dać kolor. Taki lekko różowo czerwony. Jak sądzicie? Dodać kolor czerwony czy zostawić w zimnej tonacji?
Wyczekujcie tzw wip'ów na instagramie i facebooku.

Swoją drogą myślę nad zmianą adresu bloga na okayolga lub olgatworzy.blogspot.com. Myślę, że artistmonkey jest raczej przejściową nazwą. Co o tym myślicie? Dajcie znać.
Do napisania!

5 komentarzy:

  1. Już miałam wcześniej skomentować bloga, ale bałam się, że nie będę umiała skomentować notki jak należy, ale wreszcie się przełamałam ;)
    Według mnie świetny pomysł na bloga! Widać, że bardzo lubisz sztukę. Takie notki z inspiracjami - ciekawymi zdjęciami czy rysunkami są naprawdę fajne.
    O tak. Religia to czas na rysowanie. W gimnazjum jakoś rzadko rysowałam, za to liceum bardzo rozwija mnie artystycznie ;P.
    Bardzo ładne tło. Może z długopisem wyglądać epicko, ale ja osobiście bałabym się go dodać. Na pewno nie na moim aktualnym poziomie. Ale to ty rysujesz i ty się czujesz ;).
    Jak zobaczyłam nazwę bloga od razu po przeniesieniu, to pomyślałam, że jest bardzo pomysłowa i fajna. Połączyłaś w nazwie to, co będzie na blogu i swój ulubiony zespół, który na pewno jest twoją inspiracją. Według mnie bomba. Nie zmieniaj nazwy, ta jest świetna.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Religia u mnie w szkole jest... Hm, dość specyficznym przedmiotem, gdyż uczęszczam do szkoły salezjańskiej, hu. No i trochę głupio nie uważać na tej lekcji. Z kolei języki... Jeśli bym olała włoski, skończyłabym z jedynką za pracę na lekcji, a angielski w sumie olewam, więc jest jak jest.
    Ale szkiców w tak okazałej postaci bym nie zebrała.
    Po trzykroć super mówię, gdy patrzę na Twoją wersję plakatu! Naprawdę świetny pomysł, wykonanie zapewne będzie lepsze od oryginału i czekam aż zobaczę całość. ^^
    No a zdjęcia... Są naprawdę dobre. Swoją drogą, też nie lubię tego, gdy na wszystkich blogach przewija się jedna i ta sama tematyka. A jesieni nie lubię jako takiej, więc... To mówi samo za siebie. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są dobre,na prawdę, co do nazwy bloga możesz zmienić,ale ta też jest ciekawa:D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeku! Masz świetnego bloga, widać, że jesteś bardzo kreatywna!

    Jak chcesz, zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do nazwy powinnaś zostawić tą "przejściową" jest o wiele bardziej oryginalna niż ta druga dzięki niej od razu pamiętam o którego bloga chodzi i tak dalej i myślę że wielu osobom od razu przychodzi na myśl zespół arctic monkeys więc kojarzy się z czymś znanym nie jest ogólna i to jej siła. Co do pracy zapowiada się obiecująco czekam na postępy. Boże chyba wszyscy tak mają na lekcjach językowych :D
    Pozdrawiam http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń