21 paź 2014

ART: grafika, szkolne szkice, Lorde, studium

Cześć wszystkim!
Pewnie część z was zastanawia się co jest z wczorajszym inspiracyjnym poniedziałkiem. A go nie ma! Nie miałam najlepszego humoru a nie chciałam pisać postu z inspiracjami kiedy sama czuję się jak ostatnia sierota i kupka nieszczęścia. Dzisiaj jest lepiej, więc piszę z nadzieją, że przegonię resztki złego samopoczucia, które towarzyszy mi od rana. Co więcej, w tym tygodniu mam dla was zaplanowane aż DWIA artystyczne posty! Mam nadzieję, że się cieszycie. Dawno nie było nic artystycznego, więc postanawiam się trochę zrekompensować. Zaczynamy! z nagłówkiem z dupy wziętym



#GRAFIKA- FIKI BLOG

Wczoraj w ramach oderwania się od złego humoru poczyniłam taką grafikę. Przedstawia ona Wiktorię z bloga zpasjadozycia.blogspot.com. Lubię jej bloga. Jedno ze zdjęć tam zamieszczonych porządnie mnie zainspirowało. Wzięłam się za tablet i takie coś powstało. Warto wspomnieć, że używam png'ów pobranych z deviantArta. Mam nadzieję, że się podoba i jest jakąś odskocznią od mojego codziennego stylu ;)


#SZKOLNE SZKICE

Pomimo tego, że w domu nie tworzę nic konkretnego to w szkole się nie obijam. A jakże by to było! Muszę czasem sobie coś pomazać 'w międzyczasie'. Niemiecki i religia. 


#LORDE AKA QUEEN BEE

Z przypływu głupiej weny. Chciałam pokombinować trochę z mieszaniem czcionek co tak bardzo lubię robić na komputerze. Nie wyszło mi najlepiej, bo na początku był to tylko głupi szkic a dopiero potem stwierdziłam, że z tego może powstać coś lepszego.


#KRÓTKIE STUDIUM

Moja anatomia jak leżała od początku rysowania tak leży dalej. Czasem tykam ją z oddali kijem i takie o powstaje. Korzystałam z genialnej strony posemaniacs.com gdzie możecie obracać trójwymiarowy model. Jestem świadoma kilku błędów, ale na dobrą sprawę jestem zadowolona. 



Post pod względem zdjęć mało estetyczny i jednolity, ale to jest sztuka, proszę państwa! Swoją drogą, jeżeli czytacie ten post dzisiaj (wtorek) albo w środę przed 14 to trzymajcie mocno kciuki za mnie. Piszę konkurs kuratoryjny z chemii, na którym mi bardzo zależy i idę na przesłuchanie do fundacji, która możliwe, że pomoże mi w rozwijaniu siebie, co za tym idzie- bloga.

Dajcie znać czy chcecie zobaczyć więcej grafik podobnych do tej z Wiktorią, 
do napisania!


9 komentarzy:

  1. Wow jesteś genialna! Nie zechciałabyś zrobić mi grafik na bloga? :) Odezwij się do mnie proszę!
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. omg :D masz ogromny talent, ale też na pewno ogrom pracy w to włożyłaś, żeby tak rysować :) ja zawsze lubiłam bazgrolić, ale zdaję sobie sprawę, że gdybym chciała nauczyć się tak rysować to musiałabym mega dużo czasu i cierpliwości poświęcić... miło się patrzy na Twoje mełe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta grafika! Gdybyś miała chwilkę czasu to zrobiłabyś mi podobną? ;) Nie namawiam.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafika logerki - świetna. Ja też czytam jej bloga;) Bardzo motywująca i przyjmna jest. Super post w ogóle. Pozdrawiam i oby tak dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię czytać bloga Wiktorii. Super ci to wszystko wyszło, rysunek z Lorde - ekstra :D
    rosylette.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie szkicujesz! Ja zawzwyczaj też na niemieckim coś rysuję z boku ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny mix zdjęć zawarłaś w notce:))
    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam:))

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie, na którym się inspirowałaś, jest bardzo fajne. Dodałaś jej takie słodkie rumieńce ;).
    Ty rysowałaś głowę Lorde (tzn. nie widać czy to jest rysowane czy wycięte)? Wygląda super. W ogóle super rysunek ;).
    A anatomię zawsze warto poćwiczyć. Twoja kobitka skojarzyła mi się od razu z mangą, z powodu mocnych kontur i zbyt takich idealnych kształtów. Zwłaszcza biodra mangą zajeżdżają ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, jak się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga! Będę częstym gościem :D

    OdpowiedzUsuń