31 paź 2014

ART: JESSICA SŁONIEWSKA- GRAFIKA, HARRY I VOLDI, IGGY AZALEA, LOVE, MAŁA ZAPOWIEDŹ




#JESSICA SŁONIEWSKA- GRAFIKA NA NAGŁÓWEK

Moja współpraca z Jessicą zaczęła się od zaprojektowania dla niej nagłówka. Wykonałam dwa- pierwsze nie przeszło, natomiast drugie, razem ze swoimi wieloma wersjami, spodobało się Jessice. Robienie takich grafik nie zajmuje wiele czasu a sprawia dużo przyjemności. Możecie spodziewać się więcej, bo na pewno na tym nie poprzestanę. 




#HARRY I VOLDI

Ciągle w trakcie, jednak powoli do przodu. Staram się siadać w miarę regularnie i dziergać. Może kiedyś skończę! :D 


#IGGY AZALEA

Wcale nie narysowałam jej kolejny raz. Basia stwierdziła, że mam zaryzykować i narysować twarz. Stwierdziła to na początku września, zrobiłam to w czwartek chyba. Brawo Olga, jak zwykł mawiać Piotruś. Narysowałam ją ołówkiem i tylko trochę poprawiłam długopisem, bo ten najzwyczajniej ma zbyt grubą końcówkę. 


#LOVE AND LET LOVE

Jakoś mnie wzięło na grafikę komputerową ostatnio. Wczoraj usiadłam i zrobiłam takie coś. Ogólnie mi się podoba.


#MAŁA ZAPOWIEDŹ 

Jakiś czas temu pod wpływem chwili pojechałyśmy z Anią do Łazienek Królewskich. Miałyśmy uczyć się chemii i zrobić tylko kilka zdjęć. Proporcje się zmieniły. Więcej zdjęć w kolejnym artystycznym poście ;)


Zapraszam do udziału w konkursie, w którym możecie wygrać grafikę ode mnie i post promujący u Jessici na blogu! 
Trzymajcie się ciepło,
do napisania!

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że udało mi się natrafić na Twojego nowego bloga. Bardzo rozwinęłaś swoje umiejętności i oglądanie tych prac to sama przyjemność. Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy Pottera.

    Pozdrawiam :)
    www.zadrzwiamimary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, masz bardzo ładnego bloga daję obserwację za obserwację, (już obserwuję) :))))) littlelady14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, twój blog jest świetny (ten wcześniejszy też był) :) a czy nazywając bloga inspirowałaś się zespołem Arctic Monkeys ? bo jeśli tak to super :> jestem ich fanką

    OdpowiedzUsuń