29 sie 2014

LIEBSTER BLOG AWARD


"Wyróżnienie Liebster Blog Award, otrzymywane jest od innego blogera w zamian uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."



Cześć! Zostałam nominowana do LBA, to bardzo miłe ze strony... (hm... nie mogę znaleźć imienia tej dziewczyny na jej blogu) szczypta-radosci.blogspot.com, że wybrała właśnie mnie. Dziękuję bardzo!

1. Od jak dawna prowadzisz bloga?
Dokładnie od 23 dni.
2. Jaki jest twój ulubiony rodzaj posta?
Ze względu na tematykę bloga chyba nie mam zbyt wielkiego wyboru. Jednak po doświadczeniach z poprzednimi blogami muszę stwierdzić, że w porównaniu ze zwykłymi artystycznymi postami pisanie Inspiracyjnego Poniedziałku naprawdę mi się podoba.
3. Z jakich portali społecznościowych korzystasz?
Facebook to chyba już podstawa, ale używam jeszcze instagrama i deviantarta. Nie wiem czy tumblr'a można nazwać portalem społecznościowym.
4. Jakie jest twoje blogowe marzenie?
Chciałabym żeby moja twórczość dotarła do większej ilości osób. Dzięki czemu pomogłoby mi to w zarabianiu- teraz rysuję na zamówienie, ale kiedyś popularny blog graficzny dobrze będzie wyglądał w CV osoby ubiegającej się o pracę grafika ;)
5. Czy to jest twój pierwszy blog?
Nie, poprzednia była Obwarzanka i (niżej podlinkowane) Shinei-art
6. Skąd czerpiesz inspiracje na swoje posty?
Głupie pytanie. Trochę dziwnie się pytać skąd biorę inspiracje do postów. Mam rysunki to je wstawiam- proste. 
7. Twój ulubiony kolor?
Lubię jasne kolory- biały, szary, jasnoniebieski, beżowy. 
8. Twoje ulubione blogi to...?
Hmmm... Indrani zawsze będzie moim ulubionym blogiem, CocoChines za połączenie tego co na prawdę lubię, Ilojleen nie raz mi się przydały jej wskazówki, Chevrin za bezpretensjonalnie najlepszy design strony na świecie, Adamant Wanderer o Uli kiedy indziej ;), Panna Lemoniada bo tak, One Little Smile bo naprawdę warty czytania i patrzenia.
9. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
Chyba nic. Na razie nic.
10. Czy twoi znajomi także prowadzą swoje blogi?
Hm... CocoChines, które wcześniej linkowałam jest prowadzony przez moją znajomą, ten blog też 
11. Jaki był powód twojego dołączenia do blogsfery?
To było tak dawno, że nawet już nie pamiętam. Jeżeli ogarniecie pobudki, które kierowały mną zakładającą tego bloga to napiszcie w komentarzu, będę wdzięczna. 

Nominuję:
CarolKopytkowąKayęMartinęInkęNatalięPatiClaudinęZuzę i myślę, że tyle wystarczy ;)

A pytania, na które dziewczyny mają odpowiedzieć to:
1. Gdzie chciałabyś podróżować?
2. Jaki zapach kojarzy ci się z dzieciństwem?
3. Co najbardziej cenisz u ludzi?
4. Jaka jest twoja pasja?
5. Chciałabyś poznać przyszłość? Dlaczego?
6. Kim się inspirujesz, jeżeli chodzi o styl bycia?
7. Co najbardziej denerwuje cię w blogsferze?
8. Jaki jest twój ulubiony blog?
9. Czy ukrywasz przed znajomymi i rodziną, że prowadzisz bloga?
10. Uważasz, że czytanie kształci?
11. Kiedy ludzie zaczynają być uważani za dorosłych?




1 komentarz:

  1. Świetny post i odpowiedzi! :))♥

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń